NEW FACEBOOK PAGE! ♥

I created a new Facebook Page because my old page has a false name and I can't change that and I wanted a new beginning! ♥
I'll post many things there. Everyhing that I do and work on. And some "behind the scenes".
I'll write in english and german. (Even though my english is bad. Google Translator is worse.)
Please like and share this page! I would be really really happy if you do it. :)
It will gives me new motivation to continue. ♥
I don't know what I will do with Twitter. :/


...............................same in german.............................
..

Ich habe eine neue Facebook Seite erstellt, weil die alte Seite einen falschen Namen hat den ich nicht ändern kann und ich wolle einen Neubeginn! ♥
Ich werde viele Sachen dort posten. Alles was ich mache und woran ich arbeite. Und ein paar "Blicke hinter die Kulissen".
Ich werde in Deutsch und Englisch schreiben. (Auch wenn mein Englisch schlecht ist. Google Übersetzer ist schlimmer.)
Bitte liked und teilt die Seite! Ich wäre wirklich wirklich glücklich, wenn ihr es macht. :)
Es gibt mir immer wieder Motivation weiter zu machen. ♥
Ich weiß nicht, was ich mit Twitter machen werde. :/





Comments

Popular posts from this blog

New Design! (Again) + Information ♥

2014 - Thoughts & Resolutions

Blogging again?