School.. (First post since three weeks)

Sorry, that I didn't write. I'm really busy with school. We write a stage play. And I have to present a paper on Saturday. The paper is a eighth grade work, which is normally on a waldorf school. We had to work on it since summer 2012. The topic of my paper is (nature) photography. I have to present it in front of a large audience. I'm damn nervous.
Today some classmates presented their paper. And we made a exhibition for today and tomorrow.
My table looks like this. I'm sorry, I took this photo with my cell. (Naturfotografie = nature photography)
And on sunday I will meet some friends. But I hope I get round to write something on this blog.

...............................same in german...............................

Tut mir leid, dass ich schon wieder nicht schreibe. Ich habe viel Stress durch die Schule. Wir schreiben ein Theaterstück. Und ich muss Samstag (morgen) die (Halb-)Jahresarbeit / Abschlussarbeit Mittelstufe vortragen, was normal auf einer Waldorfschule ist. Wir mussten daran seit letztem Sommer arbeiten. Das Thema meiner Abschlussarbeit ist (Natur)Fotografie. Ich muss es vor total viele Zuschauern vortragen. Ich bin so verdammt nervös.
Heute haben manche Mitschüler ihre Arbeiten vorgetragen. Und wir haben eine Ausstellung für heute und morgen gemacht.
Mein Tisch sieht so aus. Tut mir leid, ich habe das Foto mit meinem Smartphone aufgenommen.
Und am Sonntag treffe ich mich mit ein paar Freunden. Aber ich hoffe, ich finde Zeit um etwas zu bloggen.


Comments

  1. Leider kann man nicht so viel erkennen. Aber die Fotos sehen trotzdem toll aus ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

New Design! (Again) + Information ♥

2014 - Thoughts & Resolutions

Blogging again?